17 Temmuz 2011 Pazar

Uzak Doğu

Hani mantık bulmacaları vardır, 5 kişi, 5 farklı yere, 5 farklı şekilde gitmiştir de, eşleştirme yapılır. Onlardan çözüyordum bugün. Seçeneklerden birinde "Uzak Doğu'ya giden 5 gün kalmıştır" diye bir bilgi vardı ve ben Singapur mu Bangkok mu Uzak Doğu'da bilemediğimden tıkanıp kaldım.

Baktım o kısmı eşleştirmesem olmayacak "Uzak Doğu neresidir?" diye araştırmaya başladım. Çin, Endonezya, Filipinler, Singapur, Kuzey ve Güney Kore, Tayland vs olan bölge Uzak Doğu diye geçiyormuş.

Tam Singapur Uzak Doğu'daymış deyip bulmacaya dönecekken Bangkok'un nerede olduğuna bakmayı akıl ettim neyse ki ve Bangkok'un Tayland'da olduğunu görünce ikisinin de Uzak Doğu'da olduğunu öğrendim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites