15 Nisan 2011 Cuma

Yok artık!

Çok sevdiklerimle işe gidiş yolunda yaptığımız beyin fırtınası sonucu genel kültür patlaması yaşadım.

ENKA tabelasının yanından geçerken, sayın herşeyi bilen ŞAH,
- ENKA'nın adı "enişte ve kayınbiraderlerden geliyormuş" dedi.
Ben daha o şoku atlatamadan büyük patron GSR ve genius RST de bu tür bilgilerini paylaşmaya başladılar.
İşte o gün öğrendiklerim;
OSSE - Osman ve Selahattin
HAWK - Hacı Abdüllaziz "we" Kardeşleri (Buradaki "we" nin gerekçesini her hatırlayışımda hala gülüyorum, çok fazla türk işi durmasın diye "w" kullanmışlar, aman Allahım!)

Bir de Alfemo vardı ama onu sadece başlık olarak not almışım, açılımını da yazsaymışım iyi olurmuş. :)

Dün de okulda arkadaşlara bunları anlatırken öğrendim ki, RODİ Ramazan Oğulları Dikim İşletmesi'nin kısaltmasıymış.

Aylar önce DYO'nun adının "Durmuş Yaşar ve Oğulları"ndan geldiğini öğrenmiştim ama yazmaya vakit bulamamıştım. Bu bahaneyle onu da yazayım bari. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites